Catena di trascinamentu di plastica cù caratteri

Adatta per l'usu in situazioni di muvimentu reciprocante, à u cable integratu, i tubi, a trachea, i tubi, ecc anu trazione è prutezzione.
Trascinate a catena di ogni rùbbrica per apre, stallazione faciule è mantenimentu. Quandu u muvimentu di pocu rumore, resistenza à l'usura, muvimentu d'alta velocità.
A linea di rimorchiu di u miscelatore hè stata largamente applicata in macchine utensili nc, apparecchiature elettroniche, macchinari di petra, machini di vetru, macchine di porte, macchine di stampaggio a iniezione, manipulatori, attrezzature di trasportu di elevazione, magazzini automatici, etc.
A struttura di a catena di trascinamentu di plastica ingegneria
Sembra chì a catena di trascinamentu di a catena di cisterna, hè cumposta da parechje unità di ligame, ligame trà a rotazione libera.
In i pezzi in u listessu settore di a catena di trascinamentu hè altu, altu, pitch the same.Is high, u raghju di curvatura R in l'internu di a catena di trascinamentu pò avè una scelta sfarente.
Lea unità Mixer custituita circa piastra catena è u piattu cupertu, catina trascinari di ogni rùbbrica à open.Convenient installation.Without threading, dopu à apre u coperchio, pò tirà u cable, tubing, a trachea, etc in a catena.
L'altru pò furnisce separatore, spaziu secondu a necessità di separà a catena.
I paràmetri basi di l'ingegneria di a catena di trascinamentu di plastica
Materiale: nylon rinfurzatu, alta pressione è a carica di tensione, bona tenacità alta elastica resistente à l'usura flame retardant.High è bassa temperatura Bt stable performance è pò esse usata in outdoor.
Resistenza di pacienza: oliu demodex, sali è ci hè un certu acidu, capacità alkali pt inch.
Vitezza corsa è acceleration minnith: Max vitezza sin'à 5 m / s, acceleration massima pò esse sin'à 5 m / s '(secondu u funziunamentu di a vitezza specifichi, acceleration).
Vita operativa: sottu à a cundizione di usu normale sopra, finu à 5 milioni di movimenti reciproci (vita specifica secondu a cundizione di corsa inattiva).


Tempu di post: 18-May-2021